Remake Silent Hill 2 nebude mít statickou kameru

Estimated read time 2 min read

Silent Hill mění kameru po vzoru Resident Evil.

Teaser trailer na remake Silent Hill 2 ukázal pár dobře známých scén v novém kabátku. Viděli jsme, jak se James kouká do zrcadla a jak se schovává ve skříni, zatímco je mu v patách Pyramid Head. Viděli jsme ale taky několik záběrů na hlavního hrdinu ze třetí osoby. Bloober Team se tedy zřejmě rozhodl, že je čas, aby se Silent Hill přesunulo do tohoto století a zahodilo fixní kameru originálních her.

Změně kamery se myslím nikdo moc nediví. Udělal to už Resident Evil a vyšlo to skvěle. Se změnou kamery ale podle vývojáří přichází i celá řada dalších změn. Kvůli pohledu ze třetí osoby bylo potřeba kompletně předělat combat a další kousky hry. Uvidíme prý věci, o jakých se nám v původní hře ani nesnilo.

Bloober Team známe ale spíše z hororových her, kde combat není vůbec nebo jen ve velmi omezeném množství. Jak si tedy s takovou výzvou poradí? Naštěstí pro ně v Silent Hill nikdy nešlo až tak moc o ten combat a proto se tu možná budou stále cítit jako doma.

Bloober Team také zmiňuje Unreal Engine 5, bez kterého by prý hra nemohla vzniknout. Při vývoji posloužil dobře zejména systém světla Lumen nebo technologie Nanite, která dovoluje importovat 3D assety s obrovským množstvím polygonů. Díky nástrojům UE5 bude atmosféra působit sktuečně reálně. Nakonec pak ještě chválili SSD disky na systémech PS5, díky kterým nebude potřeba žádných načítacích obrazovek. A na PC by to mohlo být podobné.

Další články:

Další články autora:

+ There are no comments

Add yours

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.