Co se stane, když spojíte Quake a Ray Tracing?

Nvidie chce oživit starou klasiku.

Když byl v lednu poprvé představen, Q2VKPT nabídl uníkatní pohled na Quake 2, kdybyste zapli technologii Ray Tracing. Tato 22 let stará hra doslova ožila. Autor Christoph Schied použil RTX techniku známou jako Path Tracing. Tím zajistil mnohem reálnější nasvětlení scény.

Lidé ze společnosti Nvidia si tohoto kousku rychle všimli a navázali se Schiedem spolupráci. Nyní pracují na skutečném spojení hry Quake a technologie Ray Tracing. Ve zkratce se zbavují všech tradičních efektů a nahrazují je novodobou technologií.

BANNER_WEB2.jpg

To podle slov Nvidie znamená real-time osvětlení s přesností světelných paprsků a odrazů. Např. skleněné povrchny teď budou vypadat mnohem reálněji. To stejné platí o odrazu vody a některých metalických materiálů. Zlepšit se taky snaží detaily jednotlivých povrchů.  Rovněž přidávají hory a mraky, těm se mění jejich stíny a barvy podle světla okolo nich. V poslední řadě přidávají i světlice, které osvětlí temné zákoutí nebo spoustu detailních zbraní. Má tohle ještě být vůbec Quake?

Kompletní popis celého projektu je na stránce Nvidie. Brzy prý přidají i video.

Zatím se můžete podívat, jak vypadal originální Q2VKPT přímo v akci:

BANNER_WEB2.jpg

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *