Přechod na free-to-play dodal PUBG nový život.
PUBG při svém vydání skutečně proslavilo battle royale žánr. Už je tomu ale docela dluoho a od té doby PUBG za konkurencí docela zaostává. Většina bývalých hráčů říkali, že ani nový přechod na free-to-play hru nemůže zachránit. To ale zřejmě není pravda! Krafton si přechod na free-to-play model pochvaluje a říká, že od jeho spuštění hra přilákala až 80 tisíc nových hráčů a její tržby se zvedly o 20%.
A jo promiňte, možná jsem vás trochu zmátl – hra se teď jmenuje PUBG: Battlegrounds. Změna jména přišla těsně před přechodem na free-to-play. Překvapivě ale přilákala i celou řadu kolaborací s jinými značkami. Nejpodivnějším eventem je pro mě dodnes spolupráce s Assassin’s Creed.

Zdá se, že Krafton svou akvizicí několika herních studií trefil jackpot. Celkové příjmy vystřelily nahoru. Není ale přesně známo, jak velký podíl na tom má právě PUBG. Vzhledem k pochvalám však asi nebude zanedbatelný. Za zmíňku ale určitě stojí i další projekty, konkrétně třeba nová hra od Unknown Worlds nebo The Callisto Protocol od Striking Distance Studios.
Nejnovější komentáře