Nečekané vydání Halo Infinite zpomalilo celý Steam

Zajímavosti

Steam však nápor ustál.

Pokud jste se v nedávné době snažili na Steamu stáhnout objemnější hru, mohli jste si všimnout, že stahování jede až moc pomalu. Za to může nečekané vydání free to play multiplayeru Halo Infinite. Tentokrát však nešlo pouze o vyšší hodnotu v grafu, ale reálné zpomalení celé platformy.

Jelikož všichni začali stahovat najednou, mohlo se stát, že pouhých 23 GB chtěl Steam stahovat i několik dní. Rychlosti se pohybovaly v KB/s i s tím nejlepším vysokorychlostním připojením. Bylo to jako chtít přelít kyblík vody pouze malým brčkem. Druhou stranou mince je však to, že Steam i při tak velké zátěži nespadl a za to si určitě zaslouží obdiv.

BANNER_WEB2.jpg

Na grafu si pak můžete všimnout, že Steam zažil 23.5 Tbps spike. To je určitě velký provoz, ale při vydání hry to není poprvé. S vydáním New World byl spike 24.1 Tbps a to je jeho velikost ještě o 14 GB větší.

Nyní už by vše naštěstí mělo být v normálu. A jak je to s počty hráčů? Momentálně hraje Halo Infinite něco přes 150 tisíc hráčů, což jej staví těsně za již zmíněný New World.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *