Co se stane, když spojíte Minecraft a Ray Tracing?

Estimated read time 1 min read

Tento shader dává Minecraftu úplně jiný rozměr.

Pořád je to Minecraft, ale tak trochu jiným způsobem. Nová verze shaderu Sonic Ether’s Unbelievable Shaders implementuje path-tracing, což je renderovací metoda velmi podobná ray tracingu. Výsledky jsou velmi zajímavé.

Jen se koukněte na ty efekty. Světlo se odráží od podlah a slunce svítí skrz okna. Není to žádný render, tohle jsou skutečné obrázky ze hry. Skoro si připadáte, že hrajete Minecraft 2.

Určitě vás ale napadlo, jaký výkon asi na něco takového potřebujete. I jiné shadery potřebují docela dobrý výkon a tenhle není vyjímkou. Samotný autor tohoto shaderu říká, že při použivání i9-9900k a GTX 1070 Ti dostal mezi 25 a 40 FPS.

Na Patreonu se dočtete, že na tento shader nepotřebujete RTX grafiku. Je ale možné, že na některých grafikách se bude chovat podivně, protože path-tracing v Minecraftu není zrovna „standardní“ chování. Možná se na chvíli zase vrátím ke kostičkám a tenhle shader vyzkouším.

Další články:

Další články autora:

+ There are no comments

Add yours