Assassin’s Creed Mirage bude spíše menší hra

Ubisoft říká, že velké hry jsou únavné.

Už jste někdy přemýšleli nad tím, že RPG od Ubisoftu jsou většinou až moc velké? Pokud ano, nejste v tom sami. Vývojáři si to myslí také a říkají proto, že je na čase své hry trochu zmenšit. Nový postup plánují prosadit ve hře Assassin’s Creed Mirage. Předchozí díly jako Origins, Odyssey nebo Valhalla byly vcelku povedené, ale komunita z nich začíná být pomalu unavená. Ubisoft fanoušky slyší a chce se teď trochu vrátit ke kořenům prvních Assassin’s Creed her.

To mi zní jako dost dobrý plán. Pokud vezmou to, co dělalo starší díly tak dobré a připojí k tomu postupy moderního vývoje, může vzniknout hodně slušný projekt. Délka her byla vždycky kontroverzním tématem, ale stále více se ukazuje, že myšlenka live-service her a klasický dospělý život moc nejde dohromady.

(zdroj: Ubisoft)

Zdá se ale, že i tak se Ubisoft nechce kompletně vzdát svých zaběhnutých zvyků na velká RPG. Mirage by podle nich mělo mít totiž mnohem bohatší mapu, více gameplay možností a větší hloubku. To se bohužel dát přeložit na více způsobů a my si proto budeme muset počkat, jak to vlastně všechno dopadne.

Ubisoft teď víc než kdy jindy potřebuje vydat dobrou hru. Se Skull & Bones to nevypadá vůbec dobře a na Asssassin’s Creed Mirage by si proto měli dát záležet. Nemyslím si, že by Ubisoft zatím propadal do krize, ale určitě teď kráčejí po dost hrbolaté cestě.