Vedlejší mise v Cyberpunk 2077 ovlivní i hlavní příběh

Nikdy nezapomínejte na vedlejší úkoly!

Jen se podívejte na Witcher 3. Ten měl naprosto skvělé vedlejší úkoly. Každý z nich byl vlastně takový malý samostatný příběh. Celý svět tak působil ještě rozmanitěji. Jak tomuto má konkurovat Cyberpunk 2077?

Level designer Miles Tost se snažil v rozhovoru tuto problematiku trochu osvětlit. Úkoly prý nebudou tak rozmanité, jako v zaklínačském příběhu, nicméně budou moci alespoň lehce ovlivnit hlavní dějovou linku.

Vedlejší mise jsou skvělá příležitost vyprávět zajímavé příběhy našeho cyberpunk světa. Ačkoliv nejsou součást hlavního příběhu, jsou pořád na tento svět napojeny. Můžou tedy změnit nějaké jeho části, třeba postavy. Všechno je tedy propletené. Vedlejší mise tak mohou ovlivnit mnohem víc, než se může zdát.

BANNER_WEB2.jpg

Dříve tento rok vývojáři opravdu prozradili, že vedlejší úkoly budou mít podobný (ne však stejný) nádech jako právě Zaklínač.

Dále uvedli, že co se týká herní doby a složitosti, budou mít obě serie opravdu něco společného. Celý systém vedlejších misí byl valstně převzán a inspirován podle třetího Zaklínače. Vývojáři dokonce slibují úkoly s ještě větší hloubkou. Já osobně tomuto studiu věřím, raději bych si ale udělal obrázek, až hra skutečně vyjde.

S tím také souvisí datum vydání, které ještě stále nebylo stanoveno. Jeden smazaný tweet napovídal, že se hry dočkáme možná v roce 2019. Na radost je však ještě poměrně brzo. Počkejme si raději na oficiální oznámení.

BANNER_WEB2.jpg

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *