Remake Silent Hill 2 se bude držet originálu

Když Konami oznámilo, že remake Silent Hill 2 bude mít na starost Bloober Team, hráči se začali ptát, jestli studio za hrami jako Layers of Fear skutečně dokáže vytvořit vhodný remake. A takové dotazy nepřestaly ani po tom, co Bloober Team oznámili, že vynechají fixní kamery a předělají combat.

V novém rozhovoru se proto Bloober Team snažili hráče trochu uklidnit:

Dlouhodobí fanoušci nemusí mít strach, že hru příliš změníme. Budeme se držet originálu a přitom vylepšíme gameplay a aktualizujeme grafiku. To je ten hlavní důvod, proč nám Konami tuto práci svěřilo.

Anna Jasińska, šéfka marketingu Bloober Team
(zdroj: Bloober Team)

Šéfka marketingu Jasińska dále prozradila, že celý tým chtěl na tomto remaku pracovat už opravdu hodně dlouho. Všichi jsou prý proto dobře motivovaní, aby výsledná hra dopadla co nejlépe. Zdá se, že Bloober Team chápe, jak nároční fanoušci Silent Hill jsou a vývoj neberou na lehkou váhu. Zatím to sedí i s tím, že v trailerech jsme zatím viděli samé známé lokace.

Bloober Team má rozhodně velmi obtížný úkol. Vyrobit remake takové klasiky a přitom nečelit obrovskému hněvu skalních fanoušků je velká výzva. Držet se originálu je proto rozhodně krok správným směrem.