Jedi: Fallen Order si půjčil mechaniky z Dark Souls

Estimated read time 2 min read

Jedi: Fallen Order se v některých věcech docela podobá serii Dark Souls.

Na letošní E3 jsme mohli vidět asi 13 minut čístého gameplaye z nové Star Wars hry. Hra vypadala docela lineárně, ale ve skutečnosti je celý její vesmír vytvořen okolo základen na různých planetách. Vždy dostáváte volbu lineárního příběhu nebo můžete prostě volně prozkoumávat. Jak sbíráte materiály a nové upgrady, odemykáte si nový postup hrou.

Na první pohled hru hodně inspirovalo Metroid Prime. Vývojářům se docela dobře povedlo začlenit její struktury přímo do své hry. Je tu ale ještě jedna hra, ze které si Fallen Order docela dost půjčilo.

Myslíme si, že Jedi: Fallen Order bude něco nového. Dívali jsme se i na hry jako Bloodborne nebo Dark Souls, které mají podobný přístup jako my. Studovali jsme je, abychom našli ten správný styl, který by seděl i naší hře.

Fallen Order si z Dark Souls půjčuje opravdu hodně. A nejen z Dark Souls, ale i z Bloodborne nebo Sekiro. Vaše lahvička s životem se chová skoro úplně stejně, jako Estus Flask. Doplní se vám jen když jste na své lodi. Postupem hrou si taky zvýšíte počet svých lahviček, které můžete použít mezi checkpointy. Tyhle checkpointy navíc respawnují nepřátele v dané oblasti. Přesně jako Dark Souls!

Veterány Sekira určitě potěší, že jim Fallen Order dovolí dělat parry dobře načasovaným stiskem klávesy. Nepřátelé taky mají určitou výdrž. Když jim opakovanými útoky prolomíte obranu, budete moct provést smrtící útok světelným mečem.

Ve zkratce – Dark Souls a Sekiro mechaniky, akorát se světelnými meči. To beru!

Další články:

Další články autora:

+ There are no comments

Add yours

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.