Jak chutná Coca-Cola s metaverse příchutí?

Estimated read time 2 min read

Nová Coca-Cola vám ukáže, jak doopravdy chutnají pixely.

Když se nový produkt ohání slovem „metaverse,“ začínám být dnes již poněkud skeptický. Tak pro příklad – Coca-Cola minulý týden řekla, že jejich nová metaverse verze chutná úplně jako „hravost pixelů sama.“ Jak vůbec něco takového chutná? Jak vlastně chutnají pixely? Odpověď zřejme najdeme na dně Coca-Cola Zero Sugar Byte.

Tato nová Coca-Cola prý zachycuje přesně ten skvělý pocit, jaký hráči mají při hraní své oblíbené hry. Nápoj bude dostupný v malých baleních od 2. května. Tyto limitované plechovky půjdou zakoupit pouze online, což z nich podle Coca-Coly dělá portál mezi fyzickým a online světem.

Nejblíže opravdové chuti byl zřejmě popis, že tato cola chutná „zářivě.“ Co si pod tím ale představit? A není to porpvé, co mě takto Coca-Cola mate! Třeba při vydání Coca Cola Diet jsme se dozvěděli, že „chutná jako algoritmus.“ Zero Sugar Byte navíc vychází s kódem na Fortnite Creative island, kde si hráči mohou zahrát hned několik miniher.

Co tedy pro Coca-Colu vlastně znamená metaverse? Firma tvrdí, že do něj vstoupila po té, co začali prodávat kolekci NFT pro charitu. Je tohle opravdu vše? Myslel jsem si, že metaverse je něco trochu víc, ale taky jsem netušil, že něco může „chutnat jako algoritmus“ a možná jsem jen zaspal dobu. A pokud vydat hru společně s nápojem dělá metaverse, tak 7-Up v něm žije už od minulého století!

Další články:

Další články autora:

+ There are no comments

Add yours

Time limit exceeded. Please complete the captcha once again.