Frictional Games tentokrát spojí to nejlepší z první Amnesie a Somy.
Je až fascinující, jak Soma z roku 2015 dokázala vykouzlit skvělou hororovou atmosféru a nepotřebovala k tomu žádné lekačky. Právě na této hře jde vidět, jak daleko se Frictional Games posunuli od vydání první Amnesie.
Vypadá to, že i v Amnesia: Rebirth bude studio cílit na stejný efekt. Videa z Amnesia: The Dark Descent jsou sice nezapomenutelnou součástí herní komunity, ale vývojáři říkají, že to není ten efekt, kterého se původně snažili dosáhnout.
Už víme, že v Amnesii bylo spoustu věcí, které si lidé oblíbili. Víme ale o spoustě jiných věcí, které ještě můžeme vylepšit. Díky Somy jsme získali spoustu zajímavých poznatků a vše bychom to tentokrát chtěli spojit dohromady.
Hlavním důvodem změny přístupu jsou reakce na The Dark Descent. Amnesia měla být hlavně o podstatě „lidského zla,“ ale všechen ten křik vyděšených hráčů tento motiv dost potlačil.
Chtěli jsme to zkusit znovu. Nechceme úplně stejný motiv, zkoušíme však vytvořit něco, kde horor není jen chvilkovou záležitostí, ale spíše graduje postupně.
To zní opravdu hodně jako Soma. Myslím, že se máme na co těšit. Amnesia: Rebirth by měla vyjít někdy později tento rok. Zatím nám Frictional Games hážou jen malé (a někdy dost podivné) ukázky.
+ There are no comments
Add yours