Po vydařeném Like a Dragon zůstane Yakuza u turn-based soubojů.
Užili jste si nový soubojový systém, který přinesla Yakuza: Like a Dragon? Tak to je dobře, protože to vypadá, že tento systém v serii už zůstane.
Ještě před vydáním Lost Judgement (pokračování spin-off serie z roku 2018) řekl Toshihiro Nagoshi, že po úspěchu Like a Dragon nechají své bojové kořeny spíše na vedlejší serie a v Yakuze se budou dále zaměřovat na turn-based souboje.
Serie Yakuza byla pomalu předělána na turn-based RPG. Na druhou stranu jsme však jako studio získali mnohé zkušenosti, jak udělat akční hru skutečně zábavnou. Rozhodli jsme se však, že náš klasický soubojový styl alespoň zachováme díky Lost Judgement.
Pokud jste tedy spíše fanoušky klasických akčních soubojů dřívějších dílů Yakuzy, určitě si nezapomeňte vyzkoušet Lost Judgement. Na druhou stranu bych však nový RPG styl úplně nezavrhoval, protože jak je v Yakuze zvykem, absurdita zde sahá do úplně nových rozměrů.
Toto rozhodnutí samozřejmě rozdělilo fanoušky na dva tábory. Někteří si změnu pochvalují a jiní říkají, že Yakuze něco takového rozhodně neprospěje. Problémem také je, že Judgement a jeho sequel si na PC nezahrajeme.
+ There are no comments
Add yours