Obrovská dávka informací o Elden Ring!

Hry

Miyazaki zodpověděl ty nejčastěji kladené otázky.

Po odhalení traileru se CEO Hidetaka Miyazaki rozpovídal o detailech nové hry Elden Ring. Pro IGN prozradil, na co se můžeme těšit a zodpověděl ty nejdůležitější otázky.

Vyvolání pomoci

Zajímavou novinkou bude v Elden Ring určitě vyvolávání mrtvých nepřátel. Ti pak mohou sloužit jako hráčovi spojenci. Tento systém prý bude založen na jakémsi collectible aspektu, takže hráč bude mít kontrolu nad svým stylem hry.

Do hry se také vrací vyvolání modrých fantomů, který jsme již viděli v traileru. Podobně jako v Dark Souls bude možné do hry tímto způsobem přizvat na pomoc jiného hráče.

Šest hlavních herních oblastí

Průchod hrou je prý předem promyšlený, ale hráč má i tak možnost projít si všechny oblasti podle svého vlastního uvážení. V každé z nich by měl být klasický dungeon, kde se zřejmě dočkáme klasického Souls gameplaye. Každá oblast pak bude mít vlastního hlavního bosse. Na některé z nich si již určitě vzpomínáte z traileru.

Kromě těchto oblastí však mohou hráči narazit i na vedlejší lokace, které určitě budou stát za prozkoumání. Hra slibuje mnohem rozlehlejší svět a bylo by tak podivné nemít i vedlejší volitelné lokace.

Ještě obsáhlejší tvorba postavy

V Souls hrách už bylo zvykem (s vyjímkou Sekira), že si hráč svou postavu může tvořit víceméně podle libosti. Elden Ring prý na začátku nabídne ještě více generickou postavu tak, aby hráč měl nad svým hrdinou skutečnou kontrolu.

Stealth jako ze Sekira

Miyazaki také popsal, jak se můžete po světě pohybovat nepozorovaně např. pomocí vysoké trávy. Tato mechanika si tedy určitě bere inspiraci ze Sekira.

BANNER_WEB2.jpg

Klasická hub lokace

Dočkáme se také domovské lokace, tedy něco jako Firelink Shrine. Z této lokace pak bude možné cestovat do ostatních míst a jedná se tak o centrální uzel, odkud začnete své dobrodružství.

Zdraví

Jelikož je Elden Ring mnohem rozsáhlejší a delší, nabídne také více možností doplnění bodů života. Novější Souls hry jsou na léčivé předměty trochu více štědré a tento trend bude pokračovat i v Elden Ring. Nemusíte se ale bát, protože i přes tento fakt budete umírat zas a znovu!

Stamina odložena na vedlejší kolej

Pro každého Souls hráče byla jeho výdrž jedním z těch nejdůležitějších ukazatelů. Točí se kolem ní vlastně celý systém soubojů a jedno špatné rozhodnutí mohlo vše obrátit. V Elden Ring se prý dočkáme mnohem méně omezených soubjů, kde výdrž nebude představovat problém. Je docela těžké určit, co to vlastně znamená.

Vyprávění příběhu

Jak už je tomu zvykem, Souls hry nám nikdy příběh neservírovaly na zlatém podnose. A tohoto pravidla se bude držet i Elden Ring. Vývojáři tak chtějí zachovat ten pocit, že hráči pomalu objevují svět průzkumem a souboji. Pokud vás tedy zajímá příběh, můžete opět očekávat spoustu popisků.

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *