Změny se projeví 28. března.
Valve zveřejnilo informace týkající se změn slevové strategie. Změny upravují hlavně frekvenci, s jakou mohou vývojáři své hry zlevňovat a taky jak velké slevy mohou stanovit.
Práce na systému slev byla oznámena začátkem tohoto měsíce a Valve tehdy pouze ukázalo, že mění dobu cooldownu. Prozradili, že dobu chtějí zkrátit ze šesti týdnů na pouhých 28 dní. Nyní se dozvídáme celý seznam:
- Jakmile skončí sleva, nemůžete dát další slevu 28 dní
- Po navýšení ceny je možné zahájit slevu až za 28 dní
- Vyjímkou pravidla 28 dní jsou pouze hromadné sezónní akce
- během 28 dní po vydání titulu nemůže být dána sleva ani při sezónní akci
- Nesmíte změnit cenu v případě, že běží propagace nebo v případě, že je propagace již naplánována
- Není možné dát slevu více než 90% nebo méně než 10%
- Vlastní slevy nemohou běžet déle než dva týdny, ale nemohou být kratší než jeden den
Cílem těchto změn je hlavně to, aby mohli vývojáři dávat slevy častěji. Zároveň se však Valve snaží zabránit špatným praktikám. Na to cílí hlavně pravidlo, že není možné dát menší slevu než 10%. Dříve totiž vývojáři často zahájili slevu 1% jen proto, aby se dostali na seznam slev.
Jestli vás toto téma více zajímá, můžete si o něm přečíst přímo post od Valve. Nová pravidla začnou platit 28. března. Po tomto datu bude na všechny slevy aplikován nový cooldown. Ten samozřejmě nebude platit pouze pro čtyři hlavní slevové akce na Steamu.
+ There are no comments
Add yours