Výkon je ale docela špatný.
Jak slíbili na GDC, tak taky udělali. Nvidia vypustila svůj DirectX Raytracing (DXR) ovladače pro GTX karty. Nejsou jen pro GTX karty, ale to je semozřejmě to hlavní, čemu se budeme věnovat.
Opravdu otestovat ray tracing na těchto kartách zabere hodně času. Nvidia nám naštěstí poskytla nějaké vlastní testy. Jak už to znáte, berte je prosím s rezervou.
V seznamu je 7 her/programů, které používají DXR na rozdílné věci. Shadow of the Tomb Raider používá ray tracing na stíny. Battlefield 5 používá ray tracing na odrazy a Metro používá ray tracing na celkové osvětlení. Čínské MMO Justice využije ray tracing na odrazy a stíny. Nejnáročnější je asi Star Wars Reflections demo od Nvidie. Nakonec tu máme 3DMark Port Royale a Atomic Heart, ty používají stíny a odrazy.
Zaměříme se především na 1080p výsledky testů. Vyšší rozlišení mi s DXR na GTX grafikách nedává moc smysl. Něco takového by se možná povedlo GTX 1080 Ti, ale nižší řady prostě nemají dostatečný výkon.
Jekých výsledků se tedy dočklala 1080 Ti? Battlefield 5 rozjede na solidních 60fps, při DXR ultra však spadne na 42fps. Shadow of the Tomb Raider vytáhne při zapnutí vysoké kvality stínů na 50fps, víc už asi ne. The Port Royal, Atomic Heart a Star Wars Reflection s vysokým nastavením ray tracingu dokáží max. 30 fps, víc ne.
Pokračování na další stránce!
+ There are no comments
Add yours