Další Arma by již měla běžet na úplně novém enginu.
Jestli se zajímáte o českou herní scénu, určitě vám Bohemia Interactive není cizí. Jde přece o vývojáře serie Arma a jiných zajímavých tuzemských titulů. Nyní nám studio představilo nový engine Enfusion, který by měl stát v pozadí jejich budoucích her. Je tak dost možné, že na něm poběží třeba právě nová Arma.
Proč vlastně studio nepoužívá již zaběhlá řešení, jako je Unity nebo Unreal Engine? To hlavně díky tomu, že při použití vlastní technologie odpadá veškerá závislost na třetích stranách. Technologicky je engine Enfusion poháněn C++ a k renderování grafiky využívá DirectX 12.
Pavel Šafář, vedoucí celého projektu, říká, že Enfusion je jen další přirozenou evolucí ve studiu Bohemia Interactive. Podle něj studio i nadále plánuje používat výhradně vlastní nástroje.
Moderská komunita však nemusí mít strach. Vývojáři moc dobře vědí, že životnost jejich her z velká části prodlužuje hlavně moderská komunita. Spolu s enginem proto plánují vydat celou řadu komunitních nástrojů.
Malou ukázku přímo z enginu bychom měli dostat již brzy. Někdy v té době potom vyjde i celá řada již zmíněných nástrojů a komunita tak bude mít dost času na jejich prozkoumání.
+ There are no comments
Add yours