Jak tvůrce Dark Souls, Hidetaka Miyazaki, vnímá svět kolem sebe?

Tvůrce her Dark Souls, Sekiro a nadcházejícího Elden Ring má docela pesimistický pohled na svět. A zřejmě mu to vůbec nevadí!

Hidetaka Miyazaki má hry s velmi temným a někdy až děsivým nádechem. Vždyť jeho největší hit se jmenuje Dark Souls! A jak to vypadá, Elden Ring určitě taky nebude nic veselého. Přemýšleli jste někdy, proč jsou všechny jeho hry takové?

Myslím si, že svět, který je šťastný a veselý nepůsobí realisticky. Zní to sice jako bych měl nějaké trauma, ale opravdu věřím, že svět kolem nás je pustina, která k nám není přívětivá.

Světlo vypadá mnohem lépe v temnotě. Když uprostřed pustiny najdeme něco krásného, hned to vnímáme úplně jinak. Jeden klenot nevypadá tak hezky, když jich máte celou hromadu. Když ale najdete drahokam ležící v blátě, bude mít mnohem větší cenu.

Hidetaka Miyazaki

To zní docela pesimisticky. Taky to ale autorovi dává trochu umělecký nádech, nemyslíte?

BANNER_WEB2.jpg

Miyazaki taky IGN prozradil něco málo o vývoji nového Elden Ring a jak do příběhu zasáhne George R.R. Martin. Ten prý spíše vykreslil všeobecné prostřední a pravidla. Dal tak základ světu, ve kterém se bude hra odehrávat. Konkrétnější příběh ale dělat nebude, protože Miyazaki nechtěl, aby byl Martin vázán pravidly From Software.

Nechali jsme ho psát o světě, který se hráče přímo nedotkne. Díky toho mohl rozvinout svou fantazii, jak to umí jen on. Všichni z From Software jsme se dohodli, že nechceme vytvořit lineární příběh. Nechali jsme tedy Martina psát spíše o historii celého světa.

Hráči se tak s příběhem nestekají přímo, spíše jej budou objevovat postupným prozkoumáváním světa. Hra prý vlastně žádný příběh nemá. Dokonce ani hlavní postavu. Normálně by to vyvolávalo pochybnosti, ale tohle je Hidetaka Miyazaki a v jeho podání je možné vše.

BANNER_WEB2.jpg

Napsat komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *